و من از امروز مثل یک کودک شش ساله در مهد اداب و رسوم زندگی رفتار کردن رو یاد میگیرم.
1-اول هر کار با نام خدا شروع میشه
و خدای من که بسیار بخشنده است .
2-ما می توانیم ...وقتی بزرگ میشی قادر ب کارهایی هستی که بچگی نمیتونستی انجام بدی...
3-سوره ناس یاد گرفتی
4-سبقت در سلام کردن
دقیقا شدم یک بچه ..بچه بودم بچگی نکردم اما الان دارم دوران بچگیمو میگذرونم
تصمیم گرفتم همه چیز خوب باشه امروز اما تقریبا نشد
و اما کار های خوب من
1-دروغ نگفتم
2-ارتباط با نامحرم نداشتم
3-گناه کبیره ایکس نداشتم
4-نماز اول وقت
میدونم کارای خوب کمی داشتم
و کار های بدم
1-فکر کنم غیبت کردم
2-بد رفتاری با خواهرم کردم
3-کمک ب مامان نکردم
4-اونقدر ب بابا کمک نمیکنم
هنوز تا شب خیلی مونده و خدایا کمک کن سر توبه ام بمونم ..
الهی به امید تو
و هنوز تا تمام شدن روز فاصله زیاد و من در حال جنگ با خود نبازم چگونه میتوانم نبازم
چگونه ؟؟؟
کمکم کن خدا
ارامشی همیشگی ب من بده الهی امین
ساعت 23:00شب شنبه
ممنون ازت خدا روز اول تمام شد
ما را در سایت روز سیزدهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 53