خیلی خدا رو اذیت میکنم دمت گرم خدا ک این قدر خوب و ماهی

خرید بک لینک
هیچ وقت استاد جلالی رو نمیبخشم

واسم سواله خدا ؟؟

ب خاطر اشتباهام شده بود نمرم 12 گفت اشتباه نوشتی و توهین ب استاد کردی

وای زورم گرفت گفت اگر نمینوشتی هیچی من 20 میدادمت

ب خاطر 3 نمره اشتباه از 17 افول ب 12 داشتم

خدایی اگه خدا میخواست اینکارو کنه همه بدبخت بودیم

فکر کن خدابگه بخاطر فلان اشتباهت من ده تا اشتباه میزنم واست ی تو سری هم میخوری و ب من توهین کردی

حالا جدی خیلی خدا رو اذیت میکنم دمت گرم خدا ک این قدر خوب و ماهی

همون قدرم ک حقمه دلت نمیاد مجازاتم کنی

روز سیزدهم...

ما را در سایت روز سیزدهم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 14:41

صفحه بندی