واسم سواله خدا ؟؟
ب خاطر اشتباهام شده بود نمرم 12 گفت اشتباه نوشتی و توهین ب استاد کردی
وای زورم گرفت گفت اگر نمینوشتی هیچی من 20 میدادمت
ب خاطر 3 نمره اشتباه از 17 افول ب 12 داشتم
خدایی اگه خدا میخواست اینکارو کنه همه بدبخت بودیم
فکر کن خدابگه بخاطر فلان اشتباهت من ده تا اشتباه میزنم واست ی تو سری هم میخوری و ب من توهین کردی
حالا جدی خیلی خدا رو اذیت میکنم دمت گرم خدا ک این قدر خوب و ماهی
همون قدرم ک حقمه دلت نمیاد مجازاتم کنی
روز سیزدهم...ما را در سایت روز سیزدهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 53